Ny Bog: Hvis CRM er et flop. Hvad gør man så?

Claus Dues nye bog “Når CRM er et flop! Hvad gør man så?” forklarer, hvorfor CRM invisteringerne så ofte skuffer samt ikke mindst, hvordan man undgpr de fem faldgruber. Og hvis det allerede er gået galt, så guider bogen jer ud af problemerne. Den er på 108 sider og får her på hjemmesiden for kun 100 kr. plus moms.

Bogen er en gave til de mere end 60% af alle CRM brugere, der er skuffede over deres CRM.

Og det er en gave til alle dem, der står overfor at skulle anskaffe CRM, men som ikke vil lave de samme fejl, som de fleste andre gør.

Klik her og læs  om, hvorfor Claus skrev bogen? Og dit udbytte af at købe den.

Artikler om at undgå crmflop

Julefrokost syndromet – Den sikre vej til fiasko

Det er nemt at foræde sig. Det gælder også, når man skal implementere CRM. Små franske portioner er meget (Computerworld) Læs artikel

Det er altid IT-sælgerens skyld!

Når dit CRM-projektet kører af sporet og fører til utilfredshed og negativt ROI, så bør du svinge baseball-battet mod den person, der har solgt CRM-systemet (Computerworld) Læs artikel

Når CRM er et flop. Hvad gør man så?

En ny analyse fra Due & Partners kigger på det og giver fem veje til succes, og dermed undgå kalamiteterne. (Mediet Markedsføring) Læs artikel 

Det var sgu nemmere før CRM!

Det er ikke særlig begavet at købe en rundsav for at bore et hul i væggen. Og hvis man ikke har andre redskaber til sin rådighed, så bliver hullet elendigt og lavet med stort besvær. Hvis medarbejderne brokker sig og oplever, at det nye CRM er en klods om benet frem for en hjælp, så har de sikkert ret. Måske kræves arbejdet udført med redskaber, der ikke er egnede. (OnMarket) Læs artikel 

Sure Sørensen og andre, der hader CRM!

De er der allesammen. Sure Sørensen. Negative Nielsen. Bekymrede Berta. Du kender deres reaktioner på forhånd. Bagest i salen sidder Kværulanten Kurt med korslagte arme parat til at brokke sig over det, du skal til at sige. Sådan er det hver gang, ledelsen orienterer om CRM projektet. Ja, faktisk hver gang der fortælles om nye strategier og planer. Kun positive Poulsen er helt oppe at ringe af begejstring over det nye, der skal ske. Sådan er det hver gang. (OnMarket)  Læs artikel

UPS! Vi mangler en CRM strategi!

Mangler strategien, er der 47% sandsynlighed for negativ ROI på investeringen. Og det er samtidig udtryk for ledelsens manglende engagement. Læs artikel om ledelseslurpasseri

Forædt i CRM

”Der gik SAP i det, og vi blev aldrig færdige” stønnede en CRM-chef på spørgsmålet om årsagen til manglende succes med CRM. Han står ikke alene med den oplevelse. CRM-projekter flopper ofte, fordi virksomheden foræder sig i CRM. Læs artikel om forædelse

Kontakt os

Send venligst en email, så vender vi tilbage i en fart.

Start typing and press Enter to search